- colaberoende.

Är precis vad jag har byggt upp åt mig själv.
En dag utan cola är som ett år utan sex.
Jag blir galen...

Pengarna blev inte riktigt som vi planerade den här månaden heller ...
Men men , vi får se till att de här funkar på nåt viss.

Ligger i soffan ( sitter just nu ) och glor Sex and the city.
Har vart och handlat idag , gjort spaghetti och köttfärssås och kekat en semla .

Funderar starkt på om jag ska hoppa in i en dusch .. försöka få iordning på min hy som inte alls är som den ska numera och jag blir galen. riktigt jävla galen
Jag ser misshandlad ut i ansiktet ! FYFAN!


Nej jag orkar inte de här,
Jag ska Duscha och glo en film !



Kommentarer
Postat av: Anonym

De är vi två och pluppen under ögonbrynet såå sexigt ;D haha

2010-02-16 @ 23:55:12
URL: http://jmoliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0