- De va stort.

att tro att du kan göra nånting för att sabba för mig :)
Blir nästan lite rörd :$

Sitter hemma och väntar på att tommy eller sussi ska höra av sig .
Sussi ska jag hem till och testa ett par skor.
Tommy och jag ska lämna pengar till hans mor!

Kl 18 är de förmodligen ljusparty som står på schemat
Men vi får se , Känner mig själv
och jag har inte råd !

Fortfarande ingen som är sugen på en jätte gosig tjock katt ?
Jag vill verkligen inte avliva honom :'(
Usch... Ryser av bara tanken.



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men varför kan ni inte ha kissen kvar??Fy vad hemskt!Här är det fullt men om jag hör någon som söker katt ska jag tippsa om den "lilla" godingen =)

2010-02-23 @ 18:01:56
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0