- Finns de nåt värre...

än folk som inte vet vad dom pratar om ?
Som ljuger så mycke som dom tror sig själva...
Som har en kamp om vem som står närmast sin vänn?!

Jag skiter blanka fan i vad du har att säga, jag vet vad som är sant.
Jag lyssnar hellre på personen i fråga jag har haft nåt otalt med,
Vi har pratat om de här och kommit fram till att allt vart för mycket och de va missförstånd indraget.
sånt som du inte har en aning om att vi har pratat om eller vad som ens är sagt.
Jag har visat allt du har sagt / skreve mm och vi kan nästan skratta dig upp i ansiktet
du har så fel du anar inte !
Sen spelar de ingen roll vem som funnits för vem och när,
Jag har funnits där minst lika mycke, Sen att jag stod vid mina ord , de är ju en annan femma
För visst kunde du dra upp en annan människa ur skiten, men du hamna där själv?
Och de är rätt tycker du eller ?

Herregud för sånna som dig säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0