- For sale

På schemat igår stod de jobb, jobb och jobb.
Började halv tolv och slutade halv nio,
Så lite mör va man i kroppen när tredje ruschen med folk kom ;P
Slutade till slut iaf, älsk kom och hämta mig och de bar av till Poppe och Annica.
Fick reda på då att de va den stora bokrean inatt,
Så jag tyckte allt att jag kunde slösa lite pengar på att köpa hem lite mer böcker.
Har ju redan läst alla jag har hemma, och jag har faktiskt fått tillbaka mitt boksinne lite grann.



Första boken ;
The heroine diaries - Nikki sixx

Andra boken ;
Så dumt! - Mia Törnblom

Tredje boken ;
Slash - Slash med Anthony bozza

Fjärde boken ;
Mamma sa att jag va sjuk - Julie Gregory




Nu är planen följande.
Keka frulle
Duscha
Kanske hinna läsa lite
Jobba!



Kommentarer
Postat av: Emma H

Visste fan inte att dom hade bokrea. :P

Men boken "mamma sa att jag va sjuk". Den är jävligt bra med skrämmande =)

2010-02-25 @ 15:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0