- Låt denna snö försvinna!?

Jag är så trött på att bara se vitt vitt vitt.
Ge mej GRÖNT!
Gräs , solsken , bara fötter som tassar omkring, och dom där underbara shortsen ...
Fyfan , jag får snart ångest av denna sommarlängtan.
Känns som att jag bara vill lägga mej ner och sova igenom denna vinter.
Usch.

Men nog med detta gnäll .
Sitter hemma hos håkan och maria och uppdaterar mig lite.
Har lärt henne lite funktioner i facebook, Duktigt gjort ^^,

Nu blire att äta lite god mat med gott sällskap sen hem och byta lakan och gardiner
Sen blire diska och städa och boka tvättid.
Mycket som ska hinnas med denna dag och klockan är redan 4.

Dagen igår blev en roadtrip till Partille , göteborg och hämta en amstaff valp till greek som redan har keka upp halva hans lägenhet.
Men de är väll smällar man får ta :)
Bilder kan jag slänga in sen när jag kommer hem , blev mest bara på mig och fia, men vad spelar de för roll lixom ? ;P haha


Nej nu ska ja snoka mig igenom era bloggar och sen hjälpa till med maten
Puss och adjö for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0