- Men gud, kom igen.

Va hände med alla er som läste !?
Har inte sett så mycke som en liten fjutt kommentar på evigheter ...
Är jag så tråkig att läsa om allså!? :(

Men när vi väll är inne på de spåret så.. Fybubblans vad tråkigt jag har
Tommy är i kristinehamn och jobbar, och jag sitter här hemma och har planerna i huvudet men orkar inte göra dom irl. Kan man bli mer lat än så ?
Men jag förtjänar de idag, ska jobba ett långt jävla äckelpass imorn , så jag tar de så lugnt som jag bara kan idag och samlar krafterna tills imorn.
Halv 12 till halv 9 på kvällen va !
USCH.

Hur som haver, den största planen jag har i huvudet är ju att hoppa in i duschen som jag har sagt nu dom senaste 4 timmarna eller nåt, och den kan jag inte svika , för den behövs verkligen...
Raka ben och hårinpackning is the shit en sån här kväll.

Sen ska jag nog trycka i mig en alvedon mot huvudvärken, om jag har nån vill säga.
Värma lite mat och slå mig ner framför tven tills tommy kommer hem,
Ska passa på att kolla på dom filmer han absolut inte vill se medans jag är själv hemma ^^
Låter iaf som en passande plan för en latmask ,tummen upp på den !

Så... tjosan i trosan. nu ska ja bli blöt :)

Kommentarer
Postat av: Geek

Haha latmask :0)

2010-02-17 @ 17:11:27
Postat av: Emma H

haha Saknar du kommentarer, men här får du en (; Och nej, din blogg är inte tråkig =) Puss

2010-02-17 @ 17:43:13
Postat av: mamma

mena du att om du har alvedon eller huvudvärk. hihihi

retas lite lät lite tokigt

puss älskar dig

2010-02-17 @ 18:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0