- Nobody buts baby in the corner.

Min älskling lyckades få på en riktig kultfilm på teven,
så nu vet ju jag vad min frukost består av.
Micrade mackor med ost och aromat och Dirty Dancing. ;)

Igår va de en helvetes dag och jag känner på mig att de kommer bli samma skit idag,
Jag låg och sov precis hela dagen ...
Två gånger va jag uppe, då åkte vi till tommys faster och keka och sen åkte jag till ok och köpte chips.
Sen va de sängen som stod på mitt schema
Jag mår så fruktansvärd dåligt.
Näsan den bara rinner.
Halsen den bara kliar.
De dunkar på ett visst ställe bakom örat så de känns som att halva sidan på huvudet ska ramla av.
Kroppen orkar knappt lyfta armarna över huvudet , utan att bli så grymt anfådd.
Men ändå kämpade jag mig upp klockan 01.00 inatt och åkte till jobbet för att jobba,
Emelie va iaf så pass snäll så hon lät mig gå hem först, så va hemma vid 3 igen TVÄRSLOCKNA
och har sovit fram till nu.

Tommy ska åka och spela paintball här om en stund.
Så jag tänkte att jag skulle vila upp mig riktigt nu.
Kolla på film hela dagen tills jag känner mig riktigt riktig igen så jag kanske kan byta gardiner och dammsuga.
Nån form av mat måste jag keka också, men de finns kvar sen igår så jag får väll nöjja mig ^^


Nej nu ska ja keka frulle och tycka synd om mig själv^^,

Kommentarer
Postat av: sessan

krya på dig gumman, är också sjuk :( blää

Miss you <33

2010-02-21 @ 12:12:46
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0