- omg

Nu sisådär efter 2 veckor så börjar de kännas att man är ensam hemma :/
Usch, jag saknar min älsk,
De är tomt utan han här hemma.
Speciellt känns de dom dagarna man inte har nåt att göra och ingen att umgås med. Fy..
Saknar till och med att han stökar ner ... ibland.

Dagen idag har varit relativt lugn.
Vakna av ett samtal av jocke halv 2 ,
slog på en film och rävsov till lite grann.. och en till ;P
Sedan åkte jag till ok och köpte saft , sen kom jocke och kevin på en kaffe och saft.
Drog vidare till mormor och hämtade köttfärs, hämtade fia,
Hem och gjorde pannbiff och köttbullar med potatis och ligonsylt till :)  Mummmms


Nu blev de lite datortid för min del och speltid för fias del ,
Medans vi inväntar den stora finalen av Paradise Hotell <3

Sen blire en skönhetsdusch för mej , medans fia får knalla hem i de kalla vädret ;D
Hopp och bumps i säng för min del sen som har en lååååång jobbdag framför mig imorgon.
11.30-20.30 .. hela 9 timmar, men de är pengar och ett bra tidsfördriv för den som är ensam.

Torsdagen ser ut som så att de är tandläkardags för Caroline Andersson, vilket är väldigt behövligt.
Sen är de jobb som står på schemat igen , medans älskling hinner hem medans jag jobbar :)
Så jag kommer hem till ett trevligt bebott hem igen ;D
Ska bli så underbart med en karl i huset igen ... =) MeLike

Nej nu ska ja spanna runt lite mer här .. =)


Puss och kläm på er


-Snälla moder natur, Ge mig Sommar.. NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0