- så ja

Så ska de se ut :)

Mamma : jag vet de blir så ibland.
Jessica: jag vet, vi är så hootie. nya innemodet med plupp under ögonbrynet ;)
Geek : jaaa jag vet, men de blir så , jag orkar inte ;P haha.
Emma : haha bra, då vet jag att jag inte skriver förgäves.

Idag har de vart en dag med blandade känslor.
Va skönt att jobba idag efter en lång ledighet,
Känns lite i benen och fötterna bara men så får de va ibland :)
Men den där jäveln kysser jag adjö ur mitt liv snart, palla !?


Imorn blir de fika me erika förmodligen , sen kanske sola med fiffi och förmodligen systemet med persii =)
Tjejkväll på fredag ;) riktigt gött
Alkohol och ssx , WeLike<3


Nej nu ska ja va social mot Jossan som är här på kaffe ^^ =)


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0