- Skönhet kommer inifrån... ?

Kanske....
men jag anser att skönhet är lika mycke utstrålning som "in"strålning.
Vilket betyder att jag ska ta mej en skönhetsdusch nu med levande ljus och chill musik ...
Sen ska ja fakiskt va så duktig att jag fönar och plattar håret innan jag lägger mig så de inte står åt alla håll imorn!
Sängen lockar väldigt fint med sina två täcken och 7 kuddar .. som bara ligger och väntar på att jag ska komma och hålla dom varma framför danka paradise hotell.

Imorgon blire upp ännu tidigare än idag ... till tandläkaren.
Dom snor mina pengar, men jag behöver dock väldigt dit tack vare mina framtänder.
Sen blire hem och sova en stund till antar jag , för jag kommer va tvärdöd annars.
Jobba senare på kvällen ... för att komma hem och (förhoppningsvis) kunna krama på min älskade pojkvänn ! <3

Nej föfan ! De är kallt,
Nu ska ja sätta mej i en vaaaaarm dusch !



Puss och adjö



MeLoveYouShower <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0