- Sunday

WeLoveSunday
En riktig mysdag,
Dock är de ju så pass fint väder idag så de känns som man inte ska sitta inne hela dagen
Men jag kan inte göra så mycke annat just nu känns de som.
Måste vakna till i tid imorn och boka tid på kvinnokliniken så jag kan få bukt med de här.
Vill ju aldrig bli bättre. :/

Igår blev de inte mycke gjort,
Hämta ett vitrinskåp som vi satte upp idag, blev riktigt bra.
Kolla melodifestivalen hos Pontus och Annica.
Va nere i garaget en sväng och avsluta kvällen på McD med Simon och gänget.


Idag ska jag inte göra mycke alls,
Ska bara invänta dagen imorn och övertala dessa barnmorsker om att jag måste ha en tid imorn eller tisdag,
Be om sjukintyg dessutom.


Nu ska jag kolla runt lite :)
Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Emma H

Hoppas det går bra hos barnmorskan vad det än gäller ! :) Pussen

2010-02-07 @ 15:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0