- The world will never ever be the same..

Fan att de ska snöa då?
Nu har de börja för fullt igen ...
Jag blir så trött på de här.
Usch och fy.

Idag har jag en så länge vart och tandläkaren och tagit bort massa tandsten, usch .
Åkte hem och glodde på dirtydancing.
Måste va den bästa filmen genom tiderna.

Nu orkar jag inte ligga och va sjuk längre, så
upp och hoppa och städa.
Ska försöka få en ordentlig ordning här,
få de att skina och dofta gott :)

Måste byta dom där jävla julgardinerna också
Känns som att dom inte riktigt passar längre ;D haha.
Wish me luck ^^


Jag kom dessutom på att ni som läser har ingen anning om hur vi bor , ( förutom ni som vart här)
så jag ska ta kort på lägenheten och lägga upp när de är städat och klart :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jaa nu räcker det med snön, jag är ju nästan insnöad där hemma ;D haha nej det har du rätt i , jag har ingen anning om hur ni bor, det vill jag gärna se bilder på eller hälsa på någon gång! :)

2010-02-22 @ 14:39:51
Postat av: Susanne

hej! snygg blogg! Det kanske inte behöver vara så mycket färg som jag satsat på, hehe.. Funkar ju finfint med vitt och stilrent som här! :) Ha det bra!

2010-02-22 @ 15:09:11
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Postat av: Susanne

haha, jaa, så kan det gå; jag som trodde det var uttänkt att det skulle vara just enkelt och stilrent! :) Haha min header satt jag och jäklades med flera dagar i sträck innan den blev hyffsad och ändå tycker jag själv att den sen hemskt amatörmässig ut.. :P Ha en bra dag!

2010-02-22 @ 15:30:46
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0