- Tillägnad Jessica Molin <3

Jessica Molin :

Hur ska man förklara en person som dig ?
Finns igentligen bara ett ord : Oslagbar.

Jag vet att du och jag har haft mycket upp och ner.
Men på nåt vis har vi överlevt ändå.
Men är de inte så en vännskap ska se ut ?
De som inte dödar en härdar en.
Vi må va oens om mycket, men för lika betyder otur.
Det kvittar vad nån annan säger eller vad man säger i en stunds hetta ,
Jag kommer alltid finnas vid din sida om du vill ha mig där.

Jag kommer ihåg alla våra stunder,
Som när vi fick skratt nojjan med elow i telefonen.
Som när vi drog till G-Vik och va där i kanske en halvtimma.
Den gången vi blev så illa tvunga att gå hem från sandviken i minusgrader för bussfan inte kom.
Och när vi låg i bagaget och sov på väg hem från munkfors.
Alla gånger vi har städa garaget från golv till tak och bara myst.
Och när du vann 1500 på en spelmaskin medans jocke spela bort alla sina pengar ihop om att vinna och du spela .. vad va de, en gång ? haha

Det finns så mycket mer att säga men då kan jag få sitta här hela natten.
Jag litar på de du säger och ingen annan när de kommer till våran vännskap,
För vänner ljuger inte för varandra. Right ?

MeLoveYouLongTime <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe förlåt om jag inte kommenterat på länge, men jag läser din blogg ;D Det var trevligt att träffas :)

2010-02-19 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0