- Ungstektfalukorv

bjuds de på hos grannen idag :)
dom är så snälla och tänker på mig när jag är ensam hemma så jag får komma ner och äta :)
Alltid roligare att äta med sällskap . Mycke Kärlek på dom <3 Kim och mattias.

älskling kommer inte hem idag heller, för dom va tvunga och testa nåt nytt matrial som dom ska köra .,. och de ska dom göra imorn , så jag får vara ensam en natt till :) Men de gör inge, stor säng är skön ;D haha.

Jobbat idag då, känns riktigt skönt att de är ledigt imorn sen är de bara två dagar kvar sen blire långledigt.
Tommy och Jern har inte blivit utstationerade nånstans nästa vecka heller. så han blir hemma hela nästa vecka.
vilket är ännu skönare då jag slipper känna att jag ska jobba bort den tid jag har med honom, Får ju hela nästa vecka med han iställe :) Så bra allt löser sig jämt , va ! ;)

Så ikväll ska ja försöka med att skippa mitt sockerbegär och enbart kolla på tv utan att äta nåt,
eller så blire att låna en slant och dra och köpa en chipspöse ! vilket är onödigt men mycket gott.

nej, nu ska jag ansiktsboka mig lite, ta en kiwi sen va social :)


Skriver säkert en gång till sen .


puss och kyss

Kommentarer
Postat av: mamma

hade du inte börjat träna?

då ska man väl inte äta chips heller.

bit ihop o inte ät de svårt svårt men de går puss på dig min trollunge

2010-02-05 @ 15:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0