- Vad hände?

med alla kommentarer !?
Tror folk att jag bits eller vad är de frågan om?
Fan komigennu, Kommentera mera ;)


Klev nyss upp ur sängen efter ett par ph avsnitt och lite cola.
Måste ta tag i den här lägenheten så jag gick upp i protest...
Men men , de måste ju hända nånting nångång.
Så de blir att diska och plocka undan och förmodligen lite dammsugning på de hela.
Sen blire en dusch för mig ( välbehövlig ) Och fixa till frillan ^^


Ikväll vettefan vad de blir, Jocke ringde nyss och bjöd in oss till honom ikväll där han och ola ska sitta och ta några öl. Men utöver de så finns de inga direkta planer.
De är ju jobb som står på schemat för min del, så de blir ju inte hur sent som helt ikväll iaf.

Nej nu ska ja poppa musik så grannen får en hjärtattak och dör ( inte dom under vill säga ) ,
Dansa häcken av mig och städa den här förbaskade lägenheten ^^
Wish me luck

Kommentarer
Postat av: mamma

lycka till me städandet.

tur du ska jobba mycke alkohol annars hihihih

puss på dig mitt allt på jorden.

2010-02-05 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0