- You are pissing me OFF

Nog med att du står högt upp
men jag anser inte att man kan behandla nån hur som helst för de !? eller har jag fel?
De känns som att du tror att du är ett eller två huvuden högre än alla andra och har sånt jävla maktbegär så att du tills slut får dubbelmoral!? Fyfan för sånna som dig!

Nog med gnäll.
Idag har de varit mycke i görningen , iaf en stund ;P

1. Kvinnokliniken
2.Apoteket
3.Upp till steve och hämta en kupé fläckt som inte fanns där.
4.skjusa steve till stan
5.Arbetsförmedlingen
6.Ringde kvinnokliniken igen
7.Hem till poppe på kaffe
8.Tillbaka till kvinnokliniken och hämta intyg
9.Till jobbet och lämna intyg

10.Hem och diska/städa/duscha/laga mat!

Och äntligen nu efter alla dessa jobbiga timmar så får jag sätta mig i min älskade soffa och bara ta de lugnt.
Min älskade skollvarma dusch fick jag med,
Så nu sitter jag här i mina älsklingsshorts , Tommys fet stor byggtjänst-tröja och raggsockor.!
Jag kan lova er, jag ser så jävla delicious ut nu ;)

Blev att glo den nya american pie filmen till maten ,
Kan dock tycka att de har blivit dålig standard på dessa filmer ju fler dom har gjort,
Men kan ändå erkänna att filmen va väll sevärd.
Jag tycker dock att stifler ska va snygg , Jag menar , han är ju ändå den som är den, Men i den nya såg han rent ut sagt ut som en jävla hög med hundskit!
Men men , vi alla har olika åsikter.
Kan varna er som är känsliga för tuttar iaf, får se ett par genom filmens resa ;)

Så , medans tommy och greek kramas så sitter jag här och uppdaterar min blogg , Tänkte jag skulle köra ett parti poker på ansiktsboken också :)


Ha en trevlig kväll ni alla kära/trogna läsare.
Pusss och kraaam Skumbanan



Kommentarer
Postat av: susanna

Saknar dig snutt <3 ta och ses snart tycker jag :)

2010-02-10 @ 14:38:01
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Emma H

Du låter lite irriterad tycker jag, eller ska jag säga förbannad kanske ^^ Du får ge hon/han en smocka =)

2010-02-10 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0