- And we scooore

Film maraton idag !? eller vad säger ni ?
Tog ut min söndag alldeles för sent.

Uff, så mycke som jag har festat nu tror jag inte ens att jag har gjort på hela mitt liv.
Och de är de slut på nu fram till tommys 25 års dag ( säger jag nu , vet att de inte kommer hålla )
Men de låter jävligt bra iaf :D

Filmerna som låg på listan idag och som är avklarade är :

1. Get rich or die tryin'
2. Stomp The Yard
3. How High
4. The Butterfly Effect 2


Filmen som ligger näst på listan som blir sängmysfilmen är :
- Glasblåsarens barn

Det är den absolutaste bästaste barnfilm jag vet.
Hemsk, mysig och Annorlunda.
MeLike.


Förövrigt så har helgen vart en riktig 10 poängare.
Festen i lördags vart succe och jag är riktigt nöjd. =))

Till veckan nu så väntar de jobb i helgen ,
Innan dess står de Kinamat och storhandling på menyn.

Nej nu ska jag kolla era bloggar och fortsätta vidare med spann på hus som jag drömmer om att flytta till =)





<3

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Doda = Milo =) Han är våran lilla Doda <3 =P

2010-01-21 @ 17:20:50
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0