- Ollie

Jag trodde jag skulle få en riktigt mysig dag i sängen med mina disney filmer tills älsko kom hem .
Icke Sa Nicke.

Jessica ringde och kom upp , så de va bara att klä på sig .
Sedan bar de av till max med fiffi och jessica och testa dej nya burgaren som va en liten aning för stark för min smak.
Lämna av fiffi efter de, åkte till jessicas mamma företag och hämta en grind , dumpa jessica,
hämta hanna , hem till hennes mormor och handla åt henne.
Sen hem och ta en kaffe och stänga in katten i sovrummet , tack vare katten ( därav hämta en grind)
Köra hem hanna, och hämta greek.
Nu är jag äntligen hemma, med greek, och älskling är bara en halvtimma hemifrån. :)
Ikväll blire skönhetsdusch med scrub och hårinpackning.
Och med ett tappert försök få bort alla finnar som har bombaderat min panna. "/ usch.

Imorn blire jobb 12-15 , sen träning med fiffi ..
På kvällen har jag fått många förfrågningar om att följa med på statt då de är nordman (?!) som spelar.
Lördag blire avskedsfest för johanna som ska lämna oss maxare i karlskoga för att bli maxare i nyköping :( Ledsen i ögat.


Men som sagt , de är sånt som märks vad som händer och sker,
Tycker att alkoholintaget jag har haft den senaste månaden har börja bli aningen för mycke.
Men på nåt viss så kallar den på mej varje gång jag säger att jag ska vara lugn ;D haha.


Nej ta nåt och keka ;D

Puss och kläm

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du går på statt tråffar du nog en onykter morbror som e singel. puss

2010-01-29 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0