- Top notch... eller?

Hör och häppna.
Idag hände de, jag satte igång med träningen som nu mera kommer ligga på 3 gånger i veckan tillsammans med fiffi. Ser fram emot de samtidigt som de kommer bli jobbigt den första tiden ;P haha.
Efter träningen så drog vi och solade, Gud vad jag älskart !

Kom hem för att möta ett stökigt hem ;/ Urk.
Så nu är de bara för mig att hugga in.
Ska ta de där berget med disk och plocka undan överallt.
Sen blire sängen med mitt underbara täcke och glo en film och småsova lite. ;) MeLike<3

Ikväll vet jag inte riktigt vad de blir, men jag föredrar den lugna typ av kväll ikväll.
Kanske ska till jobbet och hälsa på johanna och emelie, men vi får se om de orkas.

Älskling kommer hem imorn också , och lyssna och häppna igen ...
HAN FICK JOBBET :D
Fett najs.
Fett med cash :D
Jag är överlycklig ! <3<3<3


Nej nu ska ja hugga in här så jag kan få lägga mej nångång.


Jag trodde att de skulle vara slut på snö nu!? ^o)

Kommentarer
Postat av: mamma

FETT KUL ATT HAN FICK DE. DÅ KAN JA FÅ MINA PENGAR HIHIHIH PUSS O KRAM MAMMA ÄLSKAR DIG

2010-01-27 @ 17:02:58
Postat av: Emma H

Va kul att de går bra för er =) händer till helgen? Puss

2010-01-27 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0