I saw u run away..




- My lashes are dry, purple teardrops I cry 
it don't have a price, loving you is cherry pie







Nu är helvetet över för en och en halv veckas tid.
Jobbade sista dagen idag, och jag måste få säga att de gick relativt bra.
Dock så starta inte bilen imorse, då de var bara till att knalla i den superkalla vädret.
Mina ben va nog ispinnar när jag kom fram för jag hade då ingen känsel i dom iaf.
Men de va bara att bege sig ut igen och städa parkeringen innan man fick komma in i den underbara värmen.
Sen har de bara rulla på hela dagen, gick segt som fan fram till tolv, sen fanns de ingen ro alls. =)
Men de är så vi gillar de.

När jag kom hem mysde jag till de med hemmalagad supergod mat och ljustända och underbara dofter.
Åt framför tven i min ensamhet och bara njöt av känslan att veta att jag kan gå och lägga mej när jag vill ikväll och vakna precis när jag vill imorn och de finns ingen som kan få mej att lämna mitt varma täcke innan jag vill de imorn, MeLikeMeLikeAlot<3

Imorn börjar även de nya livet , De blir hårdträning med hälsosam kost och de finns inga undantag nånstans.
Nu är de självdiciplin så de bara skriker om de.
Vill Tommy äta onyttig får han gör de själv, om jag så ska behöva göra de så lever jag på tonfisk , kyckling och fiskleverolja till kilona har rasa bort.
Beach2010 , here I come. !
Bikinin ska inte sitta som klister i sommar och jag ska inte heller känna mej obekväm i att gå på stranden i bikini.
Ska sola lite mer nu i vinter också för att försöka få bort så mycke ärr som möjligt , sen är de bara att tuta och köra !
Wish me luck!


Men chillmusiken i öronen och lite småkylig lägenhet , så ska jag faktiskt unna mej yttligare en skönhetsdusch.
Hårinpackning och bäbisolja is the shit för kallar kvällar !
Återigen MeLikeAlot <3


Hoppas ni också unnar er något härligt en sån här kallvinter kväll.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe ohh, det låter toppen, LYCKA TILL (men det kommer ju du klara av galan ;D) :) jag har sjölv börjat med träning och annan kost inför sommaren , har dock bara tränat hemma, men jag ska börja på gym och allt snart :)

2010-01-11 @ 00:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0