Mabye , Mabye not ?

Sitter här med nostalgitrippande musik i öronen,
Sommaren 2009 kommer nog va lika oförglömlig som sommarn 08.
Finns alldeles för mycke som har hänt för att de ens ska kunna gå och glömma de.
och på tal om sommaren , Ge mig värme tack !?
Elementena i lägenheten är varma förutom ett, men ändå sitter man och hackar tänder när man kollar på tv,
Och att tappa täcket lite grann på natten de går inte alls.
Då ligger man där som en ispinne och vet inte riktigt hur man ska bete sig för att få tillbaka täcket utan att förlora de nånannanstans på kroppen .. !?

Nej tacka vet jag att de är bara ett halvår kvar till sommaren och de kommer gå fort :)

Idag är de meningen att jag ska åka till nora till Camilla, och Amanda och Richard skulle hänka på också så dom kan åka till Richards syster som precis fått sin andra bäbis :)
Men .. Camilla är ingen människa jag får tag på..
Dock vet jag att hon skulle till linde för att cheka upp hennes handled, men hon skulle vara där klockan 1, och klockan är ju nu 3 lixom .. !?
Vad händer med sveriges sjukvård, ska man behöva sitta och vänta i 2 timmar för att få reda på att man har en spricka i handleden , för att sen bli förk


Men men , jag hoppas ju bara på att hon ringer här snart så jag kan åka.
Vill inte behöva ställa in alla planer idag .. Nej tack !


Nu är datorn kirrat iaf, vi hitta felet igår när jag va hemma hos rille och mandan så nu är de xp installerat på datorn igen . :)
Äntligen har jag de som jag vill ha de .. både i hemmet och i datorn :D haha.
Och internet kom igår också, iaf boxen och allt,
Sen kopplar dom på vårat internet den 14:de ...
Ska bli så skönt att kunna sitta på normalt internet , med normal hastighet , så de inte tar fem min att ladda upp en bild på diverse sida.

Nej nu får jag vara klar här.
Over N' Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0