Ott <3

Världens bästa musik för att slappna av för en sekund måste då vara ott !
Kan inte komma på nå bättre
dock vet jag att folk som inte tycker om den stilen av musik kommer att hata den , men jag bara älskar den.

Igår satte jag på ott på högsta volym , höjde mysfaktorn till max på toaletten med ljus och dofter
och hoppa in i en varm dusch och bara rådde om mej själv.
Smörjde in hela kroppen i bäbisolja samtidigt som jag hade hårinpackning, så nu mår både kropp hår och själ bra.
Funderar starkt på att köra en favorit i repris imorgon.

Imorn jobbar jag sista passet för en och en halv vecka också, ska bli riktigt skönt att få sova ut på morgonen.
Trodde jag skulle lyckas med att vända rätt dygnet , men icke sa nicke, vill att sova lika länge iaf.
Jag älskar att sova, de bara är så, dock älskar jag att sova på fel tidpunkt på dygnet, men vad gör de om hundra år!?


Nu blire en macka på de hela och sen slänga sig i duschen om de finns kraft till de, annars blire sängen.


Godnatt mina kära läsare <3

Kommentarer
Postat av: Emma H

Gonatta påre =)

2010-01-10 @ 02:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0