Push my pimple

Jag tror jag blir dum i huvudet på de här.
Jag har aldrig haft en finne i hela mitt liv, men nu känns de som en jävla komet har slagit ner rätt i pannan på mej ,
Finnar ÖVERALLT.
Jag har lust att lägga mej under täcket och stanna där tills dom är borta.

Usch för de här.

Tommy drog till örebro nu för att handla jobbkläder
då han ska åka till södertälje imorn och jobba ( provvecka )
Och jag börjar jobba halv 5 idag,
så de va våran sista dag tillsammans de.
Stå och gosa på max är ingen höjdare precis.
Men men ...

Tänkte att jag skulle göra lite käk nu och sätta på mig ansiktet
så de hinns med.
För nu har jag på riktigt satt igång med min hälsokost =)
inge mera max för mig nu, Matlådor is the shit lixom xD


Nej . Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

haaha ja håller med fulldständigt, men jag har iofs finanr nästan jämt ;D ohh vad bra att du börjar med en bra kost, jag ska också komma igång på riktigt den här veckan, köpa gym & sim kort och äta nyttigt :)

2010-01-25 @ 02:55:29
Postat av: Annica

Haha japp du vet vad jag sa... =P U newer know!

2010-02-01 @ 00:29:58
URL: http://spoile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0