Storslaget

Jag trodde att efter min efterlängtade skönhetsdusch få slänga på mej mjukis outfiten och bara slappa resterande kväll.
Men ack så fel jag hade.
Till att börja med så hade vi knappt varmvatten i duschen , Skiten har väll frusit till is. Jävla skitkåk.
Sen va de bara att slänga på sig smink, platta håret och på med kläderna och hem till Jocke och Becka.
Visserligen vart de en riktigt trevlig kväll så de kan jag inte klaga på , men jag skulle gärna ha sluppit de där med att gå ut igen..
Men men , vad gör man inte för sina vänner lixom!?
De blev en kväll med Kaffe , Julmust , Cigg , Vin ,öl och barnTP.
Och gissa vem som förlora?! Jooo, hennes namn är Caroline Andersson ^^,
Varför blir man inte förvånad va!?

Vad gör man en dag som denna då?
Vakna en sju gånger av att folk har ringt och väckt mej , men somnade om direkt efter , MeLove<3
Sista gången så vakna jag faktiskt till liv och ringde fia, som jag kom överens med om att träningen börjar imorn. Den fysiska iaf, den psykiska sätter igång idag!
Inga mer chips , inge mer fet mat. INGA ONYTTIGHETER NU CARRO !


Och hela veckan förutom idag är tvärplanerad.
Kanske ska ta en sån här dag till att städa!? nej de plinga inte i huvudet ...

Måndag : Ingen som helst aning just nu , men de kommer säkert nånting som faller på plats.
Tisdag : Träna med fia. Hem till mormor på födelsedagsfika.
Onsdag : Min födelsedag. Personalmöte/fest.
Torsdag : Träna med fia .Hem till becka och Jocke på Mat/tvspel/öl-kväll.
Fredag : Städa inför morgondagen. Till örebro till pappa på kvällen och fira min födelsedag.
Lördag : Träna med fia . Klackarna i taket .. Födelsedagspartaj @ our place. Kör en favorit i repris.
Söndag : Absolut ingenting alls! Ska bara ligga och va så anti som de bara går.


Den veckan låter väll inte så dum , Huu ? ;)


Skönhetsdusch-mys <3





Tp-Kvällen hos becka och jocke. =)
Och lilla julia kom två, jag blev storslagen av en 9 åring på barnfrågor. Maha !


Kommentarer
Postat av: Madd1sh

"Såld" är bra också. Och pojken som kallades det.

2010-01-11 @ 15:02:46
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0