Tack susanna <3

För hjälpen med min blogg, den behövde verkligen att få lite nya kläder !
Väl behövligt.

idag har min blogg fått två nya besökare som jag får hälsa varmt välkommna till mitt meningslösa skrivande ;P Issa och Sandra :)
Hoppas ni finner de mindre meningslöst iaf , hehe.

Sitter nu hemma hos richard och amanda , de va meningen att rille skulle omformatera min dator så jag får tillbaka mitt älskade xp, men de ville sig inte, har nånting i dator som låser min hårddisk och vi får inte bort det låset, så de är väll helt enkelt till att lära sig att acceptera vista.
Me dont like very much.


Menmen , sånt är livet va.
Tommy åker inte och jobbar den här veckan heller.
vilket inte gör nånting för mys-carro , men pengar-carro skulle vilja sparka han till sthlm ;P haha.
Men han åker förmodligen nästa vecka iställe om vädret tillåter de.

Japp, sen blire fest nästa helj, för om en vecka så fyller underbara Carro år , så då slår vi klackarna i taket igen är de lugna bullar fram till sommaren ^^ :)

Nej nu ska ja tanka hem nån film innan vi åker hem !

Ha de så gött alla !

Pöss och Klääm

Kommentarer
Postat av: Issa

Hatar också vista, har den skiten på vår dator med

=(

Take care så hörs vi!Puss

2010-01-04 @ 21:56:17
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com
Postat av: Susanna

Det var så lite så gumman :)

får ses snart tkr ja

<3

2010-01-05 @ 14:37:08
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Sanda¨ra¨¨¨¨¨¨¨¨¨

2010-01-05 @ 16:11:46
Postat av: Sandra

Hehe den är rolig att läsa :)

2010-01-05 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0