The salmon dance.

Jag vet inte rikigt vart jag ska börja.
De känns som om jag vet allt , men kan ingenting säga och ni vet inte om att jag vet.
Idioter.
Vad trodde du själv?
Herregud...

Och vad hände med dej då?
du som va så duktig ?
Va fan hade du där att göra !?
Allt du sa bara försvann... !? eller ?
De gör fan ont och se hur allt bara försvinner mer och mer..

Jag orkar inte mer.
Jag tänker inte säga nåt mer.
Ni gör precis som ni vill, Jag kan inte säga varken bu eller bä längre.
Och de kommer jag nog få ångra på eran begravning.
Men just nu .. Jag hoppas bara på de bästa och sen får de va bra med den saken.
Jag kan ingenting göra längre..







Förlåt för att jag inte bryr mej längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0