TjugoEtt

Skulle man känna nån som helst skillnad eller?
Kommer nog ta ett år innan jag lär mej att säga att jag är 21 , och då blir man 22 !?
Är de så dom äldre gör när dom inte kommer ihåg deras ålder !? xD


Kvällen igår vart storslagen iaf,
Bowlingen gick förväntat bra, jag trodde inte att jag ens skulle få iväg klotet !
Kom varken etta eller sist , men jag är nöjd för de.
Vidare till redbrick med skita god mat , massa sprit och skitsnack.
Helt enkelt en superbra kväll.
Fick höra ja-må-hon-leva 4 gånger också tror jag , men de vart mindre pinsamt för varje gång ! haha.

Ikväll är de tacomys på tapeten hemma hos becka och jocke.
Sen är de chill tills på lördag då vi kör igång igen , sen får de va bra med de här.
Nu är de alkisvarning på mig ! FySkämmsCaroline.

Lite mindre roligheter .
Fick ett samtal på morgonen den 12 januari av pappas tant.
Pappa hade natten till den 12:de fått en hjärtinfarkt, och hamna i hjärtstillestånd 2 gånger.
Hade inte han vart så smart som han va och ringde ambulansen kunde de ha slutat i att min födelsedags"present" blev en pappa mindre.
Nu ligger han på iva och har fått genomgå en bypass operation där dom har bytt ut 5 ådror till hjärtat.
Jag måste bara få säga att jag älskar min pappa ! Finns ingen bättre gubbjävel än han.
Tänk om alla ni kunde få ha en pappa som jag. <3



Kommentarer
Postat av: Sessan

usch gumman, jag finns för dig <3

Hoppas han blir bättre snart.

2010-01-14 @ 19:46:18
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Emma H

Säg till om du behöver något eller så. <3

2010-01-15 @ 12:24:18
Postat av: Isabelle

Men guuuud Carro! Hur mår pappa nu då?Vet ju hur mycke din pappa betyder för dig-så hemskt!Tur att allt trots allt gick väl, nu får han ta det lite lugnt ett tag. Stort grattis (igen) till dig också!Kan säga att jag som fyller...hmm...20+7 i år-mer än gärna glömmer bort hur gammal jag är :P

Puss

2010-01-16 @ 10:57:42
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0