-bra start på dagen är viktigt

och de va inte precis den jag fick.
Kollade schemat .. Trodde jag hade fått tillstånd av challe att få va ledig sista helgen i augusti eftersom att min mamma kommer hem och de är nora marken.
Men nejdå, Hon hade så fint lagt in de på schemat ändå.
Så de är väll bara att sätta fart och byta bort dom passena så man kan få lite umgängestid med mamma som jag inte har träffat på över ett halvår.
De börjar kännas just nu faktiskt.
Och efter att diversesaker har hänt vill jag defenetivt att mamma och jag ska umgås så mycke som möjligt.!


Men men , idag är en ny jobbdag ...
Den näst sista för en hel vecka.
Ska väll kanske ta upp de här med challe också.. eller ringa matilda och höra om hon vill byta.
Sen ska ja hem och ta hand om min pojkvän.

Imorn blire kanske lite grillning hos holen och tobbe. :) Trevlans värre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0