- Jag vet att man inte ska klaga

Men jag tänker bannemig göra de ändå.
Denna jäääääääävla värme som har vart idag allså.
Den är omänsklig.
Spelade ingen roll hur länge jag stod i frysen på jobbet, så va jag lika svett efter tio min igen, och de spelade ingen roll hur fort vi körde med nervevade rutor, för hur mycke de än blåste in så va de vaaarm luft.

Och den här jäävla lägenheten allså.
Shit. Jag skojjar inte om jag säger att de är minst 35 grader varmt här inne.
De är mer eller mindre obebobligt.
Inte ens vårat matvrak till katt orkar äta sin mat.
Att ens försöka sova... ska jag ens behöva gå in på de ?
Herregud.
På sommaren är de 35 grader varmt här,
och på vinter är de 10 grader kallt här.
Mellanting...säger de er nåt ? NEEEJ!



Nej usch.
Sista arbetsdagen på en vecka imorn.
Ska stå ut dom sex timmarna.
Sen är de hem och skrika semester.
Planering inför gatebil står på schemat .
Sen fixa de sista måndag och tisdag.
Städa lägenheten och trapphuset.
Mormor ska ju vara kattvakt, så vill inte att de ska se ut som skit här när hon kommer springa här.


Nej nu ska jag klä av mej naken och störa mig på värmen.
Adjö och godnatt

Kommentarer
Postat av: mamma

Du ska inte tro att de e bara din skitna lgh som e varm. De e de i ett hua me, vi har oxå 30-35 grader inne på kvällen. Hjälper inte att man sover för öppen dörr(balkong). Skriv inte om när ni ska bort tänk på alla tjuvar. ÄLSKAR DIG I MASSOR PUSS PUSS.

2010-07-05 @ 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0