- Tackar för vädret iaf

Mysfaktorn i hjärnan är hög med tanke på detta regnväder.
Sommaren är nog mer eller mindre över nu , hösten är bra på väg.
Meeeen, Jag skulle behöva ta ett rejält tag i lägenheten och städa ...
De är inte fint här nu, och de behövs dammsugas och skuras och dammas.
Usch.
ingenting jag har lust med igentligen.
Men jag vet ju hur nöjd man känner sig efteråt när allt är klart och de doftar så underbart gott i hela lägenheten.

Jag måste göra de, och jag kommer göra de.
Jag ska ha den där mysfaktorn på topp sen när tommy kommer hem.
Bär av till maxi efter de och inhandlar frulle och lite kek och gott för kvällen.

De roligaste vore ju om man fick göra detta med nån , men de är ingen som kan , och nån melly får jag inte tag på heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0