- Well i say

Nu har iaf tandköttet lagt sig, hur skönt som helst.
Jävla tandjävel!

Nu har jag bara idag och imorn kvar med korta pass , som man kan göra annat med dagen att jobba på.
Sen kommer de helvetes pass i 4 dagar, Men vad gör de igentligen när man han 2 veckor och göra vad man vill på sen? :)


Efter jobbet blire fika med Sofia , sen ska vi hem till svärmor när tommy slutat !
Nånting jag har vela rätt länge nu , tycker om att umgås med familj :)

Imorn är de klockan 2 som gäller ,då ska jag försöka ta mej hem och städa och diska, Sista dagen jag har tid med sånt så att säga innan nästa vecka.
Sen ska ja tvinga tommy att byta sand i kattlådan.. de ska han ha gjort i 2 dagar nu :P haha.


Nej nu ska jag slänga på mej ett ansikte , för snart kommer mormor och hämtar mej !


Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0