- döda mig långsamt?

Okej , ja måste bara få skriva de här,
och jag vill så gärna veta om de är nån annan som känner igen sig.
för de här händer mig nästan varje gång ... och de är inte kul längre.

Jag minns hela kvällen igår, jag vet vad jag har sagt och gjort ( De mesta iaf )
Men ändå sitter jag här idag med världens ångest.
Tankarna bara vandrar i huvudet på mej " hur fan orkar ni umgås med mig ? Jag blir ju så jävla jobbig"
Jag fattar inte hur ni ärligt talat klarar av mej .
Men samtidigt så brukar jag tänka på att de finns folk som blir värre än mej ,
och hälften av dom jag prata med igår va säkert lika fulla som mig?!
Så varför skulle nån komma ihåg mig eller ens tycka att jag va värre än nån annan ?
NEJ
jag hatar dagen efter.
Och jag vet att jag hade riktigt kul igår
sen om ni tycker jag är pinsam så tyck de då.
Jag hade iaf en riktigt bra kväll.!
Thats it.


Kommentarer
Postat av: Marie

U go girl! ;)

2010-06-13 @ 21:47:01
Postat av: Veronica

Du är bara genomgo!! :)



Du va full o lycklig! Det är tillåtet!!



Kramar

2010-06-16 @ 20:28:21
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0