- Godnatt

Nyss hemkommen efter lite kvälls/natt jobb.
Kom innan för dörren och möttes av en ner mosad tommy som ligger snett över hela sängen^^
Ska väll försöka lyckas flytta på han utan att väcka han !?

Va i nora idag och hälsa på farmor.
De va faktiskt inte så farligt som jag trodde.
Men ja hade rätt om att hon inte vet vem jag va, men de spelade inte mig nån större roll.
Nu är mitt samvete rent iaf .

Efter de blev de lite glass på de hela ( så klart )
åker inte hem från nora utan nora glass.

Hoppas på att solen lyser lika fint imorn som den gjort idag.
Isf blire hem till fiffiliii och sola den vita huden lite grann
tills de väntar mer nattjobb.

På fredag blire studenten i örebro.
Ska köra på richard och amanda. =)
och självklart lilla miiiiiiiilo <3


Nej nu ska ja sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0