- H-vetes natt

Är precis vad jag har haft.
Igår innan vi gick och la oss så slog blixten ner i mitt huvud och skapade en jävla värk.
Försökte bedöva de hela med lite sex ,då jag har hört att de ska va bra mot huvudvärk.
Men inte fan hjälpte de.

Försökte somna.. halvsov till tre.
Imellan varven försökte jag hindra tommy från att klapa till mej i huvudet ,
han lär ska ha drömt nåt förjävligt.. iaf för min del.

Kunde inte somna om .. hade sån jävla huvudvärk, Halsen tjockna , Hosta som en jävla gris och sen sa de pang i öronen.
Sprang upp och tryckte i mej en treo och lyckades somna.

Nu sitter jag här iställe med sprängande huvudvärk och öronen slår som fan
och halsen är långt ifrån normal.

Och till råga på de hela ska jag jobba natt inatt och imorn.

Känns så jävla underbart, så där lagomt till midsommar och allt att bli vrålsjuk.
Men men , mormor kommer här snart och hämtar mej , så ska hon köra ner mej till apoteket.
Ska införskaffa mej halstabletter , hostmedecin och en jävla massa treo och alvedon.
Tänker inte missa sommarens höjdpunkt för de här.
Och jag tänker inte missa massa pengar för de här heller.

Ska försöka flirta med danne och fråga om jag kan få slipa driven idag så huvudet iaf blir lite mindre belastat.


Nog gnällt.

För övrigt så är alkohollagret införskaffat för Gatebil.
Tre lite morgan och 6 plattor öl.
Hela kalaset gick på 800 kr.
Fyfan va de här känns bra. :)

4000 på sparkontot .. allt kommer inte gå till gatebil.
Så om jag lyckas enligt mina planer nu så blire antingen en resa ner till mamma i sommar.
Eller så sparar jag lite till och de blir en ny säng eller en utlandsresa lagomt till vintern.
Fan , livet kunde inte gå bättre nu än vad de gör om man bortser från allt de som skrev över detta.

Imorn åker marie tillbaka till borlänge också.
De ska faktiskt bli väldigt skönt.
Inte för att marie åker... henne kommer jag sakna.
Men jag ljuger om jag säger att de inte ska bli skönt att få ordning och reda här hemma.
Var sak på sin plats. och inte en massa katthår överallt.
Storstäda ska vi göra iaf , och byta lakan.
gå med en klisterroller på gardiner och soffor så allt försvinner.
och de bästa med de hela är att ballkongdörren kan få stå öppen hela dagen.

Men marie kommer jag sakna <3


Nej , nu ska ja fixa de sista
slänga i mig en treo
Och åka ner till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nawh =/ Stackars dig, hoppas du blir frisk snart



Krya på dig! <3

2010-06-23 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0