- Kanske därför jag gick john bauer...

Jag blir ju bara överlycklig när jag får nånting inom datorvärlden att funka.
Sen om jag har nån annan i andra änden på telefonen som talar om för mej hur jag ska göra,
De är ju en annan femma.
Jag fattar ju iaf vad personen i fråga säger och förstår hur jag ska göra :D
Och tack vare mig så har nu marie internet på sin dator ;D WEEJ.

Tommy ligger och sover i soffan.
Jag och Marie ska snart till maxi och inhandla saker för att göra en egen smörgåstårta :)
Muuuuumsiiiit värre.
Erkänn ni är avundsjuka? ;)


Tänkte jag skulle övertala gänget till att kolla på en film som siggus tipsa om , som jag tycker va en film i min smak.
Monster heter den.
Kanske kan bli nånting man kan kolla på till maten !? :)


Fått tillbaka på skatten också :D
3000 spärre på sparkontot till gatbil och mer blire :)
Lönen är på g in snart och sen får jag pengar från fk :D FINEMANG VA !
Jävel va gött de är när ekonomin inte är knas allså ! Kan göra hela ens värld.


Nej nu ska ja glo runt lite sen ska jag ta marie under armen och åka och handla :)
Sen blire ansiktsmask, Sköndusch , Noppring av ögonbryn och Cornrows ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0