- Okejrå

Nu kan ja väll offra lite tid , mitt i städningen , och skriva ett par rader.

Visserligen sitter jag fortfarande i pyamas, men skit i de, jag ska nog knäppa den första cidern ändå.
Sen blire dusch och fixtrix.
Marie ska hjälpa mig att fixa mitt hår, sen ska ja göra ett tappert försök att hitta kvällens outfit.
Känner på mej redan nu att de kommer gå åt skogen, men jag kan ju inte gå  naken , right?


Har hitta en ny låt att tjata ut också som jag tänkte ge er ett smakprov på ,
Om nån annan tycker om den , så säg gärna till , för då är jag iaf inte ensam!?!?

nej, fuck this, byebey.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har tusan problem varje gång ja ska gå ut! Dock vet jag att ja har nog ett 20-tal klänningar hängandes i grderobennoch hälften av dom sitter prislappen kvar på ;)

2010-06-12 @ 21:17:27
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack för dansen ;) du e såå jävla skön bruden!!! ;)

2010-06-13 @ 03:17:02
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0