- Tisdag

Och de är grått väder, men de gör inte mig nånting eftersom att jobbet kallar.
Dock är de bara 4 timmar de handlar om, men ja vet inte riktigt vad som hänt med mig.
Jag är så förbaskat trött hela tiden.
Kan sova 20 timmar i sträck och fortfarande vakna och va trött.

Kan garantera att jag skulle kunna somna direkt efter jobbet ikväll och ändå har jag lega i sängen tills nu och kolla på film och småsovit.
Livet är inte rättvist ibland.
Men vi får la hoppas på att de går över till resten av veckan.

Måste få påpeka att min katt är lite småkär i soia , men hon bara fräser och klappar till han så fort han faktiskt för en gångs skull vågar närma sig.
Dumma kisse. ^^,
han vill ju bara ha en puss!



Nej nu ska ja borsta tänderna ,
sen kommer fiffilii och hämtar upp mig , blir en kaffe innan jobbet kallar.


Puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0