- Bara för att fiffi vill.

Så bloggar jag så här mitt i natten.
ingenting som jag skulle gjort annars.
Känner att jag är mest i behov av en dusch,
Mina fötter stinker nå grymt hårt.
Uschja.

Jobbade natt igår och idag ,
och måste säga att emelie är riktigt snäll som låter mig göra de mesta även om de kanske tar en stund extra
så jag ska få lära mig.
Har inte suttit ner ens tio min idag .. bara virrat runt som en yr tupp för att fatta allt och få allt att stämma.
Men va då, vill man nånstans så kanske man måste sätta fart eller?! =)

Imorn blire Bio med fialia.
Ville att jessica skulle med också , men den jävel svarar ALDRIG i telefonen ,
Jessica Molin, vill du med på bio så ringer du mig imorn. 20.30 börjar den och jag ska boka så vill veta om du ska med eller ej =)

De blir iaf Tim Burtons nya , Alice i underlandet.
Jag måste även få lägga till att jag är ett grymt fan av just Tim Burton.
Han gör sina filmer på ett sånt annorlunda sätt som jag bara rådiggar..
Och för er som inte vet vem han är eller vad han har gjort för filmer så ska jag ge er mina favoriter :)

1. A nightmare before Christmas.
2. Corpes bride.
3. The demon barber on fleet street
4. Edward Sissorhand
5. Beetlejuice
6. Kalle och Chokladfabriken



Nu blev tommy trött på mig och gick och la sig
så jag ska allt springer efter ;)
Hoppas du fick ett litet tidsfördriv iaf , Fiffi lilla <3


Night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0