- Delete / Erase

ingenting av de här vill jag minnas.
Men man kan tydligen inte göra så mycke åt saken
De man vill minnas , minns man inte .
Och de man inte vill minnas , de minns man!
Orättvisst eller vad?

Lördag kväll urartarde totalt.
För mycke vin , för mycke jacuzzi
Bråk mellan mig och tommy som slutade kaotiskt.
En alldeles för full jessica.  Och för att inte tala om mig.
Puuh.

Som tur va, så är jag och tommy idag sams
och vi har dessutom kommit fram till att vi behöver storbråka nångång så där emellanåt.
För vi älskar varandra så mycket mer efteråt.
Jessica mår idag bra ;D haha, ingen fara skedd där.
Ska till badrumscompaniet och hämta alla våra saker här när tommy slutar.
Sen blire åka och storhandla massa nyttigheter och göra mat.

Datorn trodde vi hade slutat funka i söndags när vi gick upp
den starta inte alls , lös ingenting och laddaren värkade helt kaputt.
Så jag tog den under armen idag , åkte ner till telia.
Och låt mig tillägga att jag har testa sätta kontakten i flera kontakuttag.
Killen på Telia koppla in kontakten , tryckte på knappen och VOILA .
De va ju inge fel på den här datorn
Nej nej nej , absolut inte
Den bara strejka mot oss sisådär ett dygn!
Jävla skit apparater.

Så nu sitter jag här med datorn i samma kontakt som jag haft hela tiden och som den absolut inte ville funka i
och uppdaterar mig på internet världen.


Nej jag säger bara vilken jävla helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med, får låtsas att den här helgen aldrig hänt :P man skulle ju kuna tro de var ens första fylla va fan!..uchUch

2010-03-01 @ 19:06:54
Postat av: Sandra

Haha jaa men det där med minnas det håller jag med om, man kommer ju nästan bara ihåg saker som man absolut vill få ut ur sitt huvud och det man vill komma ihåg, det försvinner redan efter några minuter (timmar) ;D inge roligt alls, vill ju ha kvar det man vill minnas :P



Tur att du och tommy är sams igen ! :)

2010-03-01 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0