- El Capitano.

Drömma får man alltid göra.
Men de vore ju så jävla mycke lättare om de kunde bli ens verklighet ^^,

Jobbat nästan hela dagen idag
Kom hem nu för nån minut sen och möttes upp av greek fiffi och tommy =)
Alla älsklingar på samma ställe, kan de bli mer underbart ? <3

Vi har precis tryckt i oss den sista bit tårta som fanns kvar , och de va nog de godaste jag ätit idag ^^
Greek och Tommy nördar tvspel
Fiffi och jag nördar dator?
"HEEEEEEEEEEJ NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD"

Tänk bara när jag får hem mitt spel som jag budat på , på tradera.
Då jävlar grabbar, är tven miiiin. MOHAHA ! ;)

Imorn blire kaffe med snussiboll och ledig dag.
Fredag är de tillbaka till jobbet, sen personalfest. MeLike


Nej nu ska ja kolla på dumma katter på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0