- Fuck

Jessica Molin, Du får jätte gärna kolla i garaget en gång till ganska så noga om du hittar min volymtång.!
Jag kan verkligen inte komma på nån annanstans som jag kan ha lagt den ^^
Och jag blir helt ledsen här hemma :( Min älskade volymtång.

Sovit ca 4 timmar inatt, har legat och försökt komma på vart jag lägger allt som jag tappar bort.
vart så ljust tillslut att jag fick ta ett linne till ögonbindel för jag kan verkligen inte sova när de är ljust.
Men va då, Man kan inte klaga .
Jag måste ta tag i lägenheten nu men älskling och städa.
Måste bli dammfritt iaf.. mormor kommer ju , och som hon kan klaga :D
Sen är de tårta som står på schemat :)
Mormors älskade marängtårta MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0