- Goodmorning

Jafyfan, godmorgon världen.
Klockan är halv tre och här sitter jag i morgonrock , hungrig och nyvaken.
Inte bra de här...
känns som att dygnet kanske borde vändas nu?
Hursomhaver så ligger humöret lite på topp idag även fast de knappt vaknat till liv.

Musiken som strömar genom högtalarna , Ballkongdörren på glänt och solen skiner.
Ser till och med hur allt smälter sakta men säkert där ute ;)
Vet ni hur härligt de är eller?
Folk snackar om att de ger vårkänslor, men för mig ger de bara mer och mer sommarkänslor.
Snart kan man ligga på stranden och bara steka.
Åka till lunedet på kvällsdopp när man haft en varm jobbdag..
Guuuuuuud, jag blir dum i huvudet av att bara tänka på de.
Jag vill ha sommar nu nu nu.

Nej ... den tanken viftar vi bort en stund :)
Tvätten ska tvättas och maten ska ner i magen.
Kanske borde klä på mig och springa ner och slänga i en tvätt och göra frukost.


Händer ikväll gott folk ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe jaa det är så härligt att vakna varje morgon och solen skinner :) Längtar som tusan till att få ligga och sola på stranden.. snart kommer den :)

2010-03-14 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0