- Low

Hade möte idag med Challe.
Måste få klaga här lite , sen skiter jag i vilka som läser.
Folk har gått till challe och gnällt på mig om att jag inte lyssnar / har taskig attidyd / gör som jag vill osv osv.
Personerna i fråga kan inte heller stå för vilka dom är,
vilket resulterar i att challe heller inte kan tala om exakt för mig vad de är jag gör för fel.!?
Kan jag då ändra på mig eller? nej...
Jag vet ju inte vad jag ska ändra på.
Ta skit på jobbet kan jag göra, men de går till en viss gräns.
Jag är inte mer än människa jag heller....

Sen har vi alla dåliga dagar / perioder då vi inte presterar allt  vi har varje gång vi jobbar.
Och jag lever inte för mitt jobb.
Jag jobbar för att leva... lite skillnad där.

Hursomhaver så kom vi iaf fram till saker som är positivt.
Jag ska sluta byta bort mina pass så jag jobbar undertid
Challe ska se till att jag får jobba mer med henne och emelie så jag kommer uppåt.
Fiffi ska lära mig allt hon kan och verkligen satsa på mig nu så jag kommer nånstans
Hon ska lägga ner all sin energi på mig när vi jobbar.

Jag är så jävla trött nu på att folk inte kan stå för vad dom har sagt och defenetivt att dom inte kan säga de till mej fast jag har bett om de.
Nej fyfan, de är lågt.

Jag vet att jag är bra.
Jag lyssnar och gör de jag blir tillsagd och presterar mitt bästa när jag jobbar.
Thats it.


Vill ni mig nånting så kom till mig på en gång.
De uppskattas så mycke mer , bara så ni vet de !


Nu ska ja uppdatera mig på era bloggar lite grann
sen ska ja iväg och jobba stägning med emelie :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0