- Take a deep breathe

and breathe out.

Efter bingolotto som ingen av oss vann på
så drog vi ner till nöjes och löste in tommy och greeks lotter som dom heller inte vunnit på
( vi får bli miljonärer nån annan dag )
drog vi ett varv på stan och hamna sedan hemma hos greek
där hans hylla hälsa oss så varmt välkommna att den ramla ner. ^^,
" Väääälkommen hem greek "

Tommy och greek ska spela nån jävla piss spel med massa zombies som jag inte alls tycker är så fascinerande så
jag har planen på att sno greeks badkar och lite värmeljus.
Göra de riktigt mys inne på hans toalett och bädda ner mig i varmvattnet med min älskade bok som jag tänkte att jag skulle läsa ut nu medans dom spelar splatterspel.
Förstår inte riktigt logiken i de här med att spela sånna spel.

Nej då är de bättre med barnspel eller ssx :) eller vad säger du fialia? ;)

Nu säger jag hejdå till omvärlden och hej till badkaret <3

Kommentarer
Postat av: Geek

Hörde du hur det knaka? BAM !!

2010-03-15 @ 02:16:11
Postat av: Anonym

faan va skönt det där med badkar lät hörru!simma lungt :D hörde att de va du som hade en bra bok jag kan låna? :) ring mig idag/imorgon <3

2010-03-15 @ 06:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0