- Weekend

Aah jah blir väll så illa tvungen att uppdatera här lite,
vill ju inte tappa alla mina läsare!?

Fredag :
Jobbade halv tolv till fem.
Gjorde mig i ordning på jobbet och gick vidare till personalmötet, som va riktigt kul faktiskt.
Fick uppgifter att göra och massa annat pyssel :)
Vidare därifrån hem till challe ... där de bjöds på pizza , vilket jag inte åt.
Blev massa skratt och till och med lite tårar.
Livet är inte en dans på rosor , ey ?!
Tommy kom dit i vilket fall då han skulle med oss ut.
Jag tror vi va nästan alla när vi drog där ifrån men tappa en massa på vägen ,
Gick till statt men de va stängt, vidare till harrys där vi inte kom in.
Så de blev woodys.
Hade en riktigt roligkväll =)

Lördag : Vakna.
mådde väll inte som man tyckte att man skulle göra.
Jag hade faktiskt planera att inte dricka så mycke på fredagen, men som ni läste så blev de mer än vad de va meningen.
Tommys familj kom iaf vid 1.
Dock kom jonas och sandra för tidigt *GRR*
Jag hann inte duscha eller nånting , så jag kände mig ju inte direkt super fresh. men men ... De va deras fel som sagt ;)
Sov en liten stund efter detta fikande.
Upp , duscha, göra sig i ordning medans de börja droppa in lite folk :)
Kvällen va .... bra?!
Vissa kan jag känna lite " vad skulle ni hit och göra , om ni ändå bara stanna en timma och sen drog " mot, men.. vad ska man säga ?
Greek somna ståendes och kolapsa på hallgolvet ^^ Kvällens höjdpunkt.
Pontus vart arg och gick hem ,
Jessica dissa.
Fia och jag fick aldrig va i fred.
Tommy va full och mådde inte alls så bra i magen som man borde.

Nej jag känner att de kunde vart bättre, men de va ju inte hemskt iaf.



Fick reda på förut att snuten stod utanför våran trappuppgång igår när greek gick hem.
Nästan så man hade lust att gå ner och fråga om utsikten va fin ? :)
Dom kan gått och väll få komma... jag döljer inget och inte tommy heller.
bara så synd att dom inte kan låta en va , när man väll sköter sig ,
Men ingen koll alls hade dom när man va som värst !? HAHA.
Fittor.

Nej nu kom tommy och greek
så nu ska va göra hemmagjord pytt i panna :)

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe det var trevligt att komma, inte meningen att komma för tidigt, men som sagt det var bussens fel ;D

2010-03-23 @ 13:36:34
Postat av: Anonym

carro kan du skicka en bild på tårtan till mig? :D

2010-03-23 @ 18:26:41
Postat av: jessica

jag som skrev om tårtan..glömmer jämt fylla i mitt dumma namn va fan :P

2010-03-23 @ 18:27:39
URL: http://jmoliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0