- Wonderwall


Sitter här i min bekväma (?) soffa
drog in på yoytube i hopp om att jag hade sparat nån bra musik på listan när vi bodde på grundläggarvägen.
Hittade den bästa låten genom tiderna som sätter sprätt på nostalgikänslorna.<3

Tommy drog hem till greek för att spela tvspel
så jag drog hem och färga håret på grannen
och tänkte att denna kväll för en gångs skull skulle bli en tidig kväll.
Men ändå sitter jag här kl 23 på kvällen och skriver och är inte trött för fem öre.
Gäspar lite då och då , men vem fan gör inte de hela dagarna!?

Imorn taggar vi för en dag med jobb från halv 12 till 17
Duscha och fix på jobbet, nått nytt men de måste ju blir första gången nångång?
Sen bär de av till statt på personalmöte sen starta vi festen.
Har laddat upp helgen med 8 cider och en morgan flaska. ;)
Lördag är de fest hos oss då tommy fyller 25 år
Får la se hur mycke folk de blir den här gången.^^


Nej nu ska ja springa in på tradera och kolla så igen jävel har buda på mina skor.









lyssna och njut <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe jag kommer att komma på lördag! :) Yeeey! :)

Det kommer att bli så trevligt och roligt att ses.

2010-03-19 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0