- Back on track

Efter en jävla hård lördag ( som inte alls va meningen att den skulle bli så hård)
Och efter en bakis-söndag bestående av jobb och mensvärk på de hela
är jag nu tillbaka på banan.
Har inte orkat kolla varken fejjan eller uppdatera här.

Men nu jävlar.

Dagen har bestått av att jag blev väckt imorse av att jag skulle komma och jobba öppning.
Jobbade till fyra.
Efter de åkte jag och fiffi hem till henne och la oss på gräsmattan och sola i kanske 10 min.
Vidare en kåk upp till jessica och glassa vid poolen iställe =)
Tog mig allt ett dopp också, men dom där jävla molnen envisades ju :/

Nu ligger jag i jessicas underbara säng och myser med hennes dator medans hon står i duschen.
Tommy är i väg och fiskar med geek
så jag och jessi ska passa på att dra på bio , blir sex and the city 2.
Dock har denna film fått väldigt mycke dålig kritik men jag skiter i vilket.
De måste bara ses.. och jag har en gratis biljett så jag förlorar ju inte så mycke på de.

Efter de blir de nog en promenix hem .. eller så ringer jag tommy så får han hämta mig(?)
Slänga sig i sängen
och sen upp imorn igen och ladda för lite jobb .. =)

Hoppas på att solen kikar fram mycke imorn också .. måste bättra på brännan ju :)


Nej nu ska ja uppdatera mig på er iställe.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe okej det låter trevligt, jag låg och sola i en timme idag, sååå skönt :) måste precis som du säger sola imorgon också för att förbättra på brännan! Du får förresten meddela mig om hur sex and the city 2 är, vill se den också fast att den fått mycket dåliga kritik..

2010-05-31 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0