- bara för att jag är så bra

.. på att skriva rätt så ingående inlägg, NAT!

Jag vet inte , men jag får en känsla hela tiden av att jag vill blogga , men jag vet dock inte om vad.
Så sjukt jävla irriterande.
men men..

Men jag måste bara få skryta lite om min dag/Måndag.
1. Har hunnit umgås med melly hela dagen
2. Har ryckt tag i garderoben
3. Har städat lägenheten
4. Tagit en skönhetsdusch
5. Älskat med mina myskläder
6. Ätit en fantastisk måltid med min älskling.
7. Har lyckas betala hälften av alla räkningar den här månaden OCH Lyckas lägga undan 2000 till Gatebil
8. MÅR SÅ JÄVLA BRA.


Nej nu vill tommy gå och lägga sig.
Så de va väll bara att ge upp de här igen


godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0