- Helgen

Tänkte köra en liten update med bilder från helgen.
I lördags skulle vi som sagt till linde och khamn ,
Börja dricka så fort man kom ut ur sängen , dock tror jag att jag vart på topp lite för fort.
Tappa musten efter att vi hade vart i linde.
Men men , stanna en sväng i nora och keka lite noraglass och träffa milla.
Vidare hem till jocke där vi stanna en sväng och slappa lite.

Vidare till khamn, Där vi inte blev långvariga.
Åkte hem pga diverse saker och sov iställe :)
Men hur som haver så hade vi iaf tur med vädret och jag hade en helt okej dag :)





Och på tal om annat ,
Jag bara älskar vädret idag.
Fan .. kan man tappa humöret en sån här dag eller ? :) <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe det låter trevligt, kul att höra att ni hade tur med vädret :)



Heheh nej i sånt här väder kan man inte tappa humöret!

2010-05-24 @ 14:17:44
Postat av: mamma

Viklen tur att solen sken. Men de heter krillehölla inte khamn.

massa pussar o kramar.

2010-05-25 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0