- I let you blow my mind

De finns mycke saker man ångrar i livet,
Jag hoppas de här va en av sakerna som du kommer ångra.


Jag fattar absolut ingenting just nu.
Precis absolut INGENTING.
Vad händer med alla människor?
Känns som att alla lika gärna kan stoppa huvet i marken hela sommaren
för de värkar ju fan inte bli bättre än så här.

Om inte kan ju vi göra de iaf.
Vad fan ska vi gå och ställa upp på er för och få de här tillbaka?
Ursäkta, men vi är människor vi med, Tro de eller ej, vi har väll känslor vi också.
Och man behandlar inte sina vänner hur som helst, eller har jag missförstått den biten? :/

Nej jag förstår ingenting.
Jag orkar inte bry mej spec mycket nu heller för den delen.
Jag ska göra tekakor och te, och slänga mig i soffan och moffla innan jag ska göra mig klar för
en stängning på jobbet ikväll med Bittan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0